start nfsd zpusobi velkou zatez CPU

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Středa Leden 26 11:01:28 CET 2005

Dobry den,

mam jeden drobny problem:

ve scriptu /etc/hotplug/usb/usbnet chci spustit nfsd demona.
Jde mi o to ze kdyz pripojim iPAQ (s linuxem a nfs podporou)
tak chci aby mi automaticky naskocilo nfsd - to nechci mit
trvale spustene.

Skript funguje, po pripojeni a nakonfigurovani site (to se
deje take v tomto skriptu pred spustenim nfsd) spustim nfsd
/etc/init.d/rc.portmap start
/etc/init.d/rc.nfsd start

Skript reaguje ale po pripojeni iPAQu procesy quota a mountd (presne
nazvy si nepamatuji) zcela zatezuji procesor. A ani po minute neskonci,
pocitac je zpomaleny a na stisk klavesy na terminalu reaguje s vyraznym
zpozdenim.

Na iPAQu zatim nemam automaticke primountovani nfs takze z teto
strany by nemela chrozit interference.

Slackware 10.0, na iPAQu familiar 0.8

Nepokousel jste se o tento zpusob startovani nfsd nekdo?

S pozdravem
 Milan Svoboda

-----
Připojte se přes RazDva a vyberte si jednu z nových cen v Bonus Clubu. Více na http://club.razdva.cz.