postfix + procmail + virtualni uzivatele

Ales Kovacik ales na unitip.com
Středa Leden 26 12:35:23 CET 2005

Zdravim,

tohle resi zapis v main.cf:

mailbox_command = /usr/bin/procmail

tim se po doruceni zavola procmail, jeho config je pak bud globalne v /etc
nebo v adresarich uzivatelu.
Cesty muzou byt podle distribuce jine, tohle plati pro SuSE.

Ales K.

> Zdravim,
> snazim se vyresit, jestli je mozne v postfixu filtrovat prichozi postu
procmailem, kdyz pouzivam virtualni uzivatele. Teoreticky by to melo
jit, pro
> [...]
> vse co potrebuje. Jenom mi neni jasny jak donutit postfix aby ten
procmail volal.

> Kdyz jsem se to snazil vygooglit, tak jsem nasel ze to nejde a nebo ze
to jde
> kdyz se v /etc/postfix/master.cf nejak nastavi maildrop, ktery se
pouzije pro
> virtual_transport. Ale uz jsem nezjistil jak se to da nastavit konkretne
pro
> ten procmail a experimenty zatim nebyly moc uspesne... ;o(
>
> BTW, ten procmail neni uplne nutnej, postaci cokoliv, co dokaze ten mail
prohnat antivirem, spamassassinem a pak podle nejakych uzivatelskych
filtru