Internetove bankovnictvi KB pod linuxem

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Čtvrtek Leden 27 08:21:06 CET 2005

Potýkal jsem se s internet bankingem u ČSOB a když mi po půl roce stále
tvrdili, že Linuxoví uživatelé pro ně nejsou relevantní klientela, tak
jsem jim řekl, že oni pro mne nejsou relevantní bankou (6.000 za Widle a
svoje data všanc kvůli nim dávat nebudu). Teď mám účet u ČS - má stejné
podmínky a nejsou s ní žádné problémy (žádné IE ala Wine, Sun či
Blackdown Java - všechno běží jen pomocí apt-get na Debianu. Dokonce i
Links/Lynx, ale jen zůstatek. tak si představuju používání...).

Ad GE Money (dříve Capital) Bank:
Internetbanka nefunguje, GEnius je naprosto v pohodě. Je to s podivem,
když obě aplikace vypadají skoro stejně, ale IB je o dost starší. Čili
podobný problém, jako ČSOB. Kdyby ČS nemusela modernizovat svůj Servis24
před nějakou dobou, jistě by dnes také na alternativní os/prohlížeče
kašlala... BTW, ČS používá HP-UX ;o) viz www.linuxsoft.cz, jak už bylo
řečeno.

Když budete banku otravovat do úmrtě, že chcete ebanking pro Linux a že
jestli vám ho nedají, tak zrušíte účet, A pokud ne, tak SKUTEČNĚ ZRUŠÍTE
ÚČET, banka se tím teprve tehdy začne zabývat. Nic jako "Mám Vás rád,
tak mi vyhovte" bohužel neplatí...

Zdraví
šmidra