Internetove bankovnictvi KB pod linuxem

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Leden 27 15:13:57 CET 2005

On 27. Jan, 08:21 AM CET, Josef Smidrkal <josef.smidrkal na mensa.cz> wrote 49 lines:
> Ad GE Money (dříve Capital) Bank:
> Internetbanka nefunguje, GEnius je naprosto v pohodě. Je to s podivem,
> když obě aplikace vypadají skoro stejně, ale IB je o dost starší. Čili
> podobný problém, jako ČSOB. Kdyby ČS nemusela modernizovat svůj Servis24
> před nějakou dobou, jistě by dnes také na alternativní os/prohlížeče
> kašlala... BTW, ČS používá HP-UX ;o) viz www.linuxsoft.cz, jak už bylo
> řečeno.
>
> Když budete banku otravovat do úmrtě, že chcete ebanking pro Linux a že
> jestli vám ho nedají, tak zrušíte účet, A pokud ne, tak SKUTEČNĚ ZRUŠÍTE
> [...]

Promiňte, ale vy si myslíte, že se tato informace (jako mám Linux a chci,
abyste pro mě a dalších x00 lidí) dostane na ty lidi, kteří mají právo
rozhodnout v této věci? A když už se k nim dostane, že netuší, že
Linux-Windows-HP UX nejsou auta...

Takže když se vám podaří někoho přesvědčit, bude to na velice nízké úrovni a
ti lidé to budou dělat z vlastní inicitivy, nebude to corporate strategie...

Martin K.