postfix + procmail + virtualni uzivatele

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 13:22:46 CET 2005

mailbox_command bohuzel nema vliv na virtualni uzivatele. Ten se tyka
uzivatelu s unixovym kontem (at uz primo nebo jako virtualne namapovane). Ja
ale pouzivam ciste virtualni uzivatele (virtual_mailbox_*) tahane z ldapu.

Mixi