Internetove bankovnictvi KB pod linuxem

Ondrej Cecak ondrej.cecak na linuxsoft.cz
Čtvrtek Leden 27 16:56:35 CET 2005

Dne čt 27. ledna 2005 08:21 jste napsal(a):
> Potýkal jsem se s internet bankingem u ČSOB a když mi po půl roce stále
> tvrdili, že Linuxoví uživatelé pro ně nejsou relevantní klientela, tak
> jsem jim řekl, že oni pro mne nejsou relevantní bankou (6.000 za Widle a
> svoje data všanc kvůli nim dávat nebudu).

Dobry den,

mozna byste nemusel :). EBanking CSOB (a tim padem i Postovni sporitelny)
funguje v linuxu pod Operou, ovsem testoval jsem jen ve spojeni s autorizaci
transakci pomoci SMS (na tom Mozilla vyhorela).
(vice viz clanek o CSOB na http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=230)

> Ad GE Money (dříve Capital) Bank:
> Internetbanka nefunguje, GEnius je naprosto v pohodě. Je to s podivem,
> když obě aplikace vypadají skoro stejně, ale IB je o dost starší. Čili
> podobný problém, jako ČSOB.

Problem je predevsim v tom, ze IB narozdil od IB GEnius pouziva k autorizaci
transakci applet v jave, ktery Mozilla ani Opera s ruznou javou nerozdycha.
Ono vlastne nefunguje ani generovani klicu, ale kvuli tomu se da cas od casu
pouzit IE.

--
Ondřej Čečák