Internetove bankovnictvi KB pod linuxem

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Pátek Leden 28 12:30:23 CET 2005

Martin Kamín ZULU píše v Čt 27. 01. 2005 v 15:13 +0100:

> Promiňte, ale vy si myslíte, že se tato informace (jako mám Linux a chci,
> abyste pro mě a dalších x00 lidí) dostane na ty lidi, kteří mají právo
> rozhodnout v této věci? A když už se k nim dostane, že netuší, že
> Linux-Windows-HP UX nejsou auta...
To sice netuší, ale důležitější je, že to tuší jejich servisní
organizace, která jim ebanking zajišťujě (nevím, jestli je to exter. f.
či org. složka banky...). Už jen to, že nasadili Un*x je dobrá zpráva.
Je tedy vidět, že si při tvorbě ebankingu dali záležet a vedení o tom
nemuselo mít ani tucha...

> Takže když se vám podaří někoho přesvědčit, bude to na velice nízké úrovni a
> ti lidé to budou dělat z vlastní inicitivy, nebude to corporate strategie...
>
> Martin K.
Mno, vzhedem k mému fanatismu, k faktu že jsem to hlásil na cca 13
pobočkách ČSOB, z toho 4x volali nadřízeného, několikrát kontaktoval
jejich infolinku atd... Tak by se to mohlo dostat výš.
Mno. Když skoro brečíte pracovnici na přepážce, že vlastně banku měnit
ani nechcete, jak jsou ve všem lepší až na ten ebanking, jak je vám to
tak strašně líto... Prostě myslím, že linux konkrétně na ní udělal
Mno a co se týče "prosakování informací směrem vzhůru", tak jestli to
funguje alespoň trošku jako v bance, kde pracuji, tak už o linuxu
nejméně půl roku vědí (účet jsem zrušil v prosinci, hlásal jsem to ale
už od června;).

šmidra
PEBKAC