cdrecord - mazání cd-rw

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Leden 28 09:49:59 CET 2005

On Friday 28 of January 2005 07:23, Martin Lebeda wrote:
> Ahoj lidi,
DD

> Mám následující problém. Pokud pomocí cdrecord mažu CD-RW disk, dojde k
> hdb=ide-scsi -> vypalovačka
Takze este pouzivate jadro 2.4.
Pokial na nom z nejakych dovodov netrvate a nepouzivate stroj na
mission-critical aplikacie, skusil by som jadro 2.6 bez ide-scsi emulacie.

> systém Debian 3.0, Cdrecord 1.10 (z distribuce).

Este som si spomenul, ze ked som na mandrake cooker pouzil original cdrecord
skompilovany zo zdrojakov, spadla mi rychlost napalovania cdrw na polovicu a
load bol vysoky ako svina. Po prechode na distribucny cdrecord to zase chodi
ok.

Tusi niekto, vo co go?

--

Sincerely,