Iptables log, stejna MAC rozdilne IP

arpanet arpanet na post.cz
Pátek Leden 28 09:50:17 CET 2005

> vyzkousim diky !

knowlan je takovyy arpiitko -> ted hned delej

.... na hliidaanii pouzivam
http://echolot.sourceforge.net/

to  je taky docela hezkyy
sedi a hliidaaa naviic arp je broadcast... a taak slysii
celou lan i skrz switche .... dalsi z principu hezka vec
je ze vetsina IP-stackuu nez vozijou naplno poslou
par arpuu na sou vlastniii ip ... jako esli je ta ip
vazne jejich .... takze mate vybudovanou databazi
mac s vasim popisem .. a k tomu zaziva log kdo ma jakou IP
a to bez jakehokoliv drbani se za uchem na klientech....

malyyy jednoduchyyy hezkyy.. skoro jak vetsina veci na nixu -)))

a taaaak....
 hezkej den -))