Iptables log, stejna MAC rozdilne IP

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Pátek Leden 28 10:04:40 CET 2005

>knowlan je takovyy arpiitko -> ted hned delej

to by v zasade stacilo, zjistit si co je to zac a zabit, bohuzel knowlan
nezkompiluju kdybych se po....
error: too many arguments to function "libnet_get_hwaddr"
zkousel jsem vsechny verze knowlan .... nic
dve ruzne verze libnet 1.1.2 a 1.1.3dev .... nic

kdyby jste to nekdo mel zkompilovany, muzete mit ten exe poslat ? :DD

>.... na hliidaanii pouzivam
>http://echolot.sourceforge.net/
>
>to  je taky docela hezkyy
>sedi a hliidaaa naviic arp je broadcast... a taak slysii
>celou lan i skrz switche .... dalsi z principu hezka vec
>je ze vetsina IP-stackuu nez vozijou naplno poslou
>par arpuu na sou vlastniii ip ... jako esli je ta ip
>vazne jejich .... takze mate vybudovanou databazi
>mac s vasim popisem .. a k tomu zaziva log kdo ma jakou IP
>a to bez jakehokoliv drbani se za uchem na klientech....

prohlednu, zjistim, to zni pekne

>malyyy jednoduchyyy hezkyy.. skoro jak vetsina veci na nixu -)))
>

>a taaaak....
> hezkej den -))

taky, taky, este ze je patek ...