Alan Cox k vanilla jádrům (pro zatvrzelé kernel =?iso-8859-2?q?_kompilova=E8e?=)

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pátek Leden 28 13:27:03 CET 2005

On Fri 28. of January 2005 10:17, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
[cut]
>  Navíc když si vezmu, jak do dnes je Linus citlivý na to, co do
> vanila skutečně pustí, tak si říkám, že je asi něco špatně...:-)
[cut]
... to je jako se vsim, zlata stredni cesta.
- Bud se budou venovat opravam a nebudou mit cas na vyvoj.
- Nebo se budou venovat opravam a auditum kodu a pak se zase zpomali
vyvoj

Takze podle me ani nemohl padnout jednoznacny vysledek, protoze ani
jedno nema smysl do budoucna. Pravda je opet nekde uprostred.

Vzhledem k tomu ze dnes je spis trend naklonen (masy tahnou ze ;) )
vyvoji, tak i Linus se snazi trochu uprednostnit vyvoj.

Podle mne velmi dobry krok byl zmena vyvoje rady 2.6. Kdyz bude
prohlasena jako stabilni (a ona az na vyjimky jako napr. 2.6.8 je), tak
bude mnohem vic lidi "testovat" a tim se budou i rychleji opravovat
chyby.

Pravdu mate v tom, ze pokud chcete secure kernel, tak Vam asi 2.6.x
vyhovovat nebude. Naopak na desktop je 2.6 vynikajici.

--
Pavel Benisek