Linux pro server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Leden 28 15:05:49 CET 2005

On Fri, Jan 28, 2005 at 02:40:56PM +0100, František Šidák wrote:
> Dobrý den,
> jakou bych měl zovlit distribuci linuxu vhodnou pro nasazení na server,
> aby zde byl výhled dlouhodobější bezplatné dostupnosti? Zalíbil se mi
> Trustix, ale teď jsem někde vyčelt, že 2.2 je poslední bez poplatku. Je
> to pravda? Díky za odpovědi.

Bez poplatku muzete mit SUSE FTP edition, Mandrake (desktop verze),
klony RHEL (Tao Linux, CentOS), Debian, Unbutu, Fedoru (diky
FedoraLegacy i trochu dele)...

Pokud se vam libi Trustix kvuli nazvu, pak bych se spise poohlednul po
necem, co ma v sobe SELinux a NX podporu (protoze to je realneji
bezpecnejsi a ma to perspektivu).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz