Nevytizeny procesor

Pavel Vedral pve na casd.cz
Pondělí Leden 31 10:26:33 CET 2005

Kovar Jan wrote:
> [...]
To je pravda. Zapolim se stejnym problemem. Programator to kyda na me a
ja mu nejsem schopnej vysvetlit, ze vic nez nastaveni init parametru pro
nej nemuzu udelat. Jeste jsem mu ukazal kde je v dokumentaci popsano
rizeni SQL optimizeru :-), hinty a tak.

> ... , ale me ted zajimaly veci, ktere uz kolegove popsali. Jako zvetsit
> buffer cache, sql area a podobne.

Jinak viz muj predchozi mail: PGA_AGGREGATE_TARGET nebo
SORT_AREA_SIZE,SHARED_POOL_SIZE,... Ale to asi nosim drivi do lesa,
pokud jste firemni DBA. Navic mam zkusenosti hlavne ze Solarisu, ale
jsem vam k dispozici soukrome, jetli to k necemu bude.

S pozdravem

PVE