Nevytizeny procesor

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Leden 31 10:03:00 CET 2005

> 	Dle mych (cca 15-ti letych :-) zkusenosti se minimalne
> 80 procent problemu nejefektivneji resi na urovni
> optimalizace dotazu, cca 60 procent optimalizaci databaze
> (tech 40 procent je kombinace obojiho :-). Optimalizaci
> parametru OS se dosahne zvyseni vykonu v radu jednotek
> procent. Optimalizaci dotazu a databaze (napr pridani indexu
> :-) zvysuje vykon az v radu stovek procent.

Neni to muj omyl. Ja jsem dba, muj ukol je zajistit, aby bylo prostredi
maximalne optimalizovane. Optimalizace dotazu uz je veci programatora. To uz
je jeho vec. Ja mu chci jen zajistit co nejlepsi podminky z moji strany. Pak
uz je to na nem. Samozrejme, ze na nekterych vecech jako indexy budeme delat
spolecne, ale me ted zajimaly veci, ktere uz kolegove popsali. Jako zvetsit
buffer cache, sql area a podobne.

TNX