Pripjeni harddisku pres USB2IDE controller

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Leden 31 11:22:46 CET 2005

> No to nevim, taky me to dost zarazilo. Je to notebook a disketovku nema.
> fd0 jsem taky zkousel pripojit, neuspesne. Ted nevim, co mi to hlasilo,
> vyzkousim a dam vedet.

# mount /dev/fd0 /mnt/temp/
/dev/fd0: Nepřípustný argument
mount: blokové zařízení/dev/fd0 je chráněno proti zápisu, připojuji
pouze pro čtení
/dev/fd0: Nepřípustný argument
mount: /dev/fd0: superblok nelze přečíst

Vim, ze to byl asi marny pokus, ale zkusil jsem to teda :-)

Zdenek Zikan