grub nevidi disk

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pondělí Leden 31 11:40:21 CET 2005

On Mon, 31 Jan 2005, Pavel Benisek wrote:

> Jestlize si v Biosu prehodite bootovani ze secondary master, tak se pro
> os jevi prohozene radice. To je ten "trik", proc to umi bootovat ze
> secondary kanalu. Bootovani v biosu nastavte na standard.

Neco takoveho tusim, nicmene jsem si myslel, ze at prehozeni dopadlo
jakkoli, disk hhd1 bude z rozmezi (hd[0-3],0)

> v opacnem pripade nastavte boot v biosu na secondary master a v grubu
> dejte:
> root(hd1,0)
> setup(hd1)
>
> .. coz vam nainstaluje grub do mbr na tretim disku (hdd), protoze ten se
> v tu chvili v systemu jevi jako primary slave. ale obavam se ze
> bootovat to nebude.

Mhm. Jak jsem psal, i kdyz bootuji z toho secondaru slave, tak se mi
podari nabootovat ten puvodni linux na hda2. A linux pak vidi vsechny
disky jak ma, ted ne prehozene.

--
Ondrej Koala Vacha