grub nevidi disk

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pondělí Leden 31 12:11:37 CET 2005

On Mon, 31 Jan 2005, Pavel Benisek wrote:

> takze je to jak jsem se obaval.
> - bios disky prehodi
> - linux si to vrati na spravne pozice.
> ted jde o to zjistit jak se zachova grub (podle vaseho popisu to vypada
> ze take spravne).
> Kazdopadne se obavam ze z secondary (i primary) slave bootovat (nacitat
> grub) nemuzete.
>
> Pokud tedy chcete docilit toho, ze pri stavajici kombinaci disku a cdrom
> bude linux startovat z hdd dejte jednoduse:
> root(hd2,0)
> setup(hd0)

Priznam se, ze mi to porad jasne neni. Timto bych prece nainstaloval grub
do hd0, tedy na MBR hda. Coz samozrejme jde, ale ja jsem udelal
 root(hd2,0)
 setup(hd2)

mam tedy grub v MBR hd2. Z neho se take bootuje, takze neni problem. Nebo
to snad znamena, ze grub je sice z MBR sec. slave schopen se rozbehnout,
ale uz pak sam sebe nevidi?

--

Ondrej Koala Vacha