Pameti 133 MHz na sbernici 100 MHz

Pondělí Leden 31 12:02:48 CET 2005

Peter Surda <shurdeek na routehat.org> wrote:
> Na jednom pocitaci som skusal SO-DIMM 128MB PC133 aj ked ma zbernicu
> pomalsiu (mam dojem ze dokonca len 66) a slo to v pohode. Dokonca ten
> pocitac zvlada len 64MB a tu 128ku si automaticky "downgradol" na 64.

skus si upgradnut BIOS, mne to pomohlo. navyse to nemusi byt sposobene tym
ze pamat je stavana na vyssie rychlosti. Moze to byt aj velkostou
pamatovych chipov (kolko ich je na dimm-e, ci je jednostranny a
dvojstranny). preto pokial viem niektore dosky nezvladali jednostranne
DIMMy ale dvojstranne ano.

Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...