Pameti 133 MHz na sbernici 100 MHz

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Leden 31 12:20:58 CET 2005

On Mon, Jan 31, 2005 at 11:02:48AM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> skus si upgradnut BIOS, mne to pomohlo. navyse to nemusi byt sposobene tym
> ze pamat je stavana na vyssie rychlosti. Moze to byt aj velkostou
> pamatovych chipov (kolko ich je na dimm-e, ci je jednostranny a
> dvojstranny). preto pokial viem niektore dosky nezvladali jednostranne
> DIMMy ale dvojstranne ano.
Je to velmi nestandardny bios a upgrady nan zohnat je prakticky nemozne. Okrem
toho specifikacia k nemu hovori, ze "max 128MB" a su tam 2 sloty, jeden
SO-DIMM a jeden SDRAM, lenze ked do toho SDRAM nieco dam tak sa mi potom do
PCI slotu nevojde sietovka :-(. Ale mne 64MB staci, Route Hat vyvijam tak, aby
toto obmedzenie zvladol :-).

> Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   three saints: looser & lamer & hacker