Linux pro server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Leden 31 14:37:29 CET 2005

On Po, led 31, 2005 at 08:47:15 +0100, Peter Surda wrote:
> Hmm, a co v pripade, ze ma nepustia dependencies? Napriklad taky kerberos. V
> Red Hat-e je potrebny na kazdu s prepacenim <>ovinu, v Trustixe nie. To mam
> manualne testovat, co sa stane ked tieto dependencies porusim a ci to skutocne

Ne, zavislosti nikdy svevolne neporusujte. A kerberos neni nic, co by
vas muselo vzrusovat. Spise muzete byt spokojeny, ze ho muzete pouzit.

Po popsanem postupu vam zbyde velmi maly zaklad, v podstate neco jako
Trustix (tj. subset).

Nesrovnavejte prosim moderni distribuci s podporou kerberosu s necim, co
je dnes 3 roky stare. Je to nefer.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz