Linux pro server

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Leden 31 15:19:45 CET 2005

On Mon, Jan 31, 2005 at 02:39:24PM +0100, Milan Keršláger wrote:
> No, ja nevim. Kdyz si prohlednu jeho argumenty, mam nekdy pocit, ze ucel
> sveti prostredky a do rozumneho pohledu to ma daleko.
Mas z velkej casti pravdu, som prakticky clovek a uprednostnujem to, co
funguje, pred tym, co splna teoreticke kriteria, hlavne ked ich definuje
niekto uplne cudzi a ked pre konkretnu situaciu nie su vobec relevantne. Pre
mna je hlavnym kriteriom co chcu zakaznici, nie to, ze kerberos je uzasna vec.
Ja nemam cas si Red Hat "natahovat" a "stlacovat" na kazdy typ nasadenia.
Kedysi som to robil, ale zistil som, ze vo vacsine pripadov su efektivnejsie
riesenia. Open Source ich umoznuje a v tom je jeho sila.

Je mozne, ze moja analyza konkretnych pricin nie je spravna, ale ci
instalaciou a udrzbou travim viac alebo menej casu a ci dokazem rychlejsie
riesit problemy by som snad mohol dokazat posudit celkom objektivne.

Ci je to rozumny pohlad, nech si kazdy rozhodne sam.

>                         Milan Kerslager
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
         To understand recursion, one must first understand recursion.