Alan Cox k vanilla jadrum (pro zatvrzele kernel kompilovace)

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Leden 31 18:56:56 CET 2005

On Mon, 31 Jan 2005, Milan Keršláger wrote:

> Az se na ne nekdo dostane, bude mit roota obratem. Jeste si to nekde
> vyveste.

Otazka je, zda to bylo myslene, ze tam porad ma ten samy kernel 2.4.18,
nebo nejaky updatovany (napr. Debian Woody 2.4.18 pouziva a tusim, ze je
tahle verze i v updatech k RHAS 2.1).

Navic, alespon v beznych IP protokolech v tomto jadre zadna vzdalene
zneuzitelna zranitelnost IIRC nebyla (a s temi lokalnimi je holt treba
umet zit tak jako tak, i v aktualnich jadrech jich je vic nez dost -- a ze
nejsou zname verejne neznamena, ze nejsou zname :)

-- Honza Houstek