Pripjeni harddisku pres USB2IDE controller

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Pondělí Leden 31 23:46:54 CET 2005

% >>usb 3-2: reset full speed USB device using address 2
% >>scsi: Device offlined - not ready after error recovery: host 0 channel 0
% >>id 0 lun 0
% >
% > -( a to je prave ta chyba .... ten disk je mimo ... nema maalo ampeeru ?
%
% Uz jsem to tu nekde psal. Ma externi napajeni (
% http://www.svethardware.cz/art_doc-BF172CC606B54D44C1256A41002EBF20.html )
%
% > chodil na tomhle zeleze nekdy ? treba i s
% >  malym-mekkym operacnim systemem s podivnyym cislovanim ?
%
% Na tomhle notebooku zatim ne. Myslim, ze jsem ho nezkousel ani z zadnym

Tady by mohl by problem :-/. Externi napajeni je jenom pro disk ne pro
prevodnik a tomu obcas napajeni z usb taky nestaci; velmi casty pripad je to
u notebooku.

Mam vyzkousen podobny pripad: usb disk chodi pouze v "zadnim portu" (tj.
primo na mb), nechodi v prednich portech PC ani v notebooku (vyzkouseno na
2 ruznych) ani s docking station. Externi napajeni (v mem pripade
napaji disk i prevodnik) to spravi.

% diskem. Jen vim, ze mi fungoval na PC s WinME pro pripojeni CD
% vypalovacky (bohuzel to PC tu uz nemam, nevim kde je mu konec a jine PC
% ani jiny disk/cdrom ted nemam k dispozici). No nic, treba casem.

Navrhuji otestovat na PC s linuxem, at je jasne jestli je to chyba linuxu
nebo notebooku...

--mm                                                            Michael Mráka