Pripjeni harddisku pres USB2IDE controller

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Leden 31 15:54:54 CET 2005

> -( a to je prave ta chyba .... ten disk je mimo ...
>  nema maalo ampeeru ?

Uz jsem to tu nekde psal. Ma externi napajeni (
http://www.svethardware.cz/art_doc-BF172CC606B54D44C1256A41002EBF20.html )

> chodil na tomhle zeleze nekdy ? treba i s
>  malym-mekkym operacnim systemem s podivnyym cislovanim ?

Na tomhle notebooku zatim ne. Myslim, ze jsem ho nezkousel ani z zadnym
diskem. Jen vim, ze mi fungoval na PC s WinME pro pripojeni CD
vypalovacky (bohuzel to PC tu uz nemam, nevim kde je mu konec a jine PC
ani jiny disk/cdrom ted nemam k dispozici). No nic, treba casem.

> mel jsem podobny problem s usb diskem v kastliiku ... nekde-jo nekde-ne
> a vyresilo externi napajeni ...

Zdenek Zikan