ruchy a praskání při nahrávání audia v Linuxu - prosím o vaše zkušenosti

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pondělí Červenec 4 01:10:38 CEST 2005

Dne ne 3. července 2005 21:23 Ctirad Fertr napsal(a):
-> Dne neděle 03 července 2005 12:29 Martin Šanda napsal(a):
-> A jedete přes jack server? Pokud ne, tak tak učiňte, tam hned uvidíte,
-> jestli něco nestíhá data z karty přebírat.

Teď jsem zjistil, že jej mám dokonce nainstalovaný, ale naprosto nevím, jak
jej používat, zkusím najít nějakou dokumentaci.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Utopit se je možné i ve víru života.
                                              Shaw G. B.