ruchy a praskání při nahrávání audia v Linuxu - prosím o vaše zkušenosti

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 4 01:55:00 CEST 2005

Dne pondělí, 4. července 2005 1:05 Martin Šanda <martin.sanda na balustrada.cz>
napsal(a):
> Jak už jsem psal, tak jsem zkoušel různé úrovně a ty ruchy tam byly pořád,
> i když jsem nahrávání pustil "naprázdno"
> Zajímavé je, že tentýž signál je krásně čistý, pokud jej přes sluchátka
> poslouchám na výstupu zvukovky přímo, ale pokud si pustím záznam, tak
> praská, z čehož usuzuji, že problém není přímo v line-in, ale někde dál,
> čili mezi kartou a SW.

mrkněte na to co jsem poslal do jiné větve threadu

Jinak obecně co se týče dropoutů a rušení, na nahrávání jsou lepší USB
zvukovky (pozor, na přehrávání jsou kvůli mikrodropoutům nejhorší!), na
přehrávání ISA (kupodivu PCI jsou na tom z hlediska mikrodropoutů hůře pokud
nejsou aspoň poloprofi=větší buffery) zvukovky.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux