Postfix - duplicitni emaily (Sendmail OK)

Boruvka qWe na scnet.cz
Pondělí Červenec 4 15:51:59 CEST 2005

Dobry den,
    presel jsem na SMTP serveru ze Sendmailu na Postfix. Server slouzi
ciste pro odchozi postu, zadne lokalni mailboxy. Po tomto prechodu se mi
zacaly dorucovat dvojite zpravy, ktere jsou adresovany na uzivatele,
ktery ma postu ve dvou domenach na stejnem serveru. Pokud jsem posilal
pres Sendmail, zpravy prichazely jen jednou.Nasel jsem v FAQ Postfixu
"This can be "fixed" only by making Postfix slower. Postfix delivers
mail to different destinations in parallel, and local delivery is no
exception. This is why Postfix can be faster than sendmail." Nikde jsem
nenasel, jak tohoto "zpomaleni" dosahnout.

Jak nastavit Postfix, aby nedorucoval zpravy 2x (paralelne)? Zkousel
jsem nastavit default_destination_concurrency_limit = 1 a
smtp_destination_concurrency_limit = 1 ale nepomohlo to.

Diky za pomoc Boruvka :)