Postfix - duplicitni emaily (Sendmail OK)

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 4 20:52:01 CEST 2005

On Mon, 4 Jul 2005, Boruvka wrote:

> Po tomto prechodu se mi zacaly dorucovat dvojite zpravy, ktere jsou
> adresovany na uzivatele, ktery ma postu ve dvou domenach na stejnem
> serveru.

Mohl byste upresnit, co to znamena "ma postu ve dvou domenach"? Pokud mu
ji na tom serveru nejakym zpusobem namnozite, tak se nedivte, ze mu chodi
vicekrat.

Aby Postfix poznal, ze jde pouze o jeden mail, muselo by to mnozeni byt
provedene v ramci jedine mapy, napr. kdyz mate ve virtual_alias_maps
hromadne aliasy troubove na example.com a pitomci na example.com, uzivatel Jouda
je v obou a navic je zaveden alias staff na example.com, ktery se expanduje
na trouby a pitomce, tak mail zaslany na staff dojde Joudovi jen jednou.

Otazka ale zni, proc to mate nakonfigurovane tak, jak mate, a proc to
neopravite, kdyz s tim nejste spokojeny :)

-- Honza Houstek