Nagios a maily bez DNS

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Čtvrtek Červenec 7 16:04:53 CEST 2005

Já bych viděl problém někde v konfiguraci mailu. Jak ten stroj
kontaktuje SMTP server? Ví, kam má doručovat? Vrací se někam hlášení o
nedoručeném mailu? Jak vypadá záznam z logu MTA?

Nagios nepoužívá vlastní MTA, používá většinou Unixovou utilitu mail,
popřípadě něco podobného.

IH