Nagios a maily bez DNS

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Čtvrtek Červenec 7 18:19:00 CEST 2005

No, tak mne napadlo: jak je nastavený relay pro danou cílovou doménu na
sendmailu na který se Nagios připojuje?

Když te manuálně připojíte ze serveru s nagiosem na SMTP server, na
který se Nagios připojuje a zkuste poslat mail na adresu, na kterou
Nagios má určitě posílat maily.

Pokud mail projde, tak je chyba v Nagiosu (což opravdu nevím, jaká).
Pokud mail nedojde, tak je chyba v sendmailu. Tady bych typoval na
nějaký problém s nastavením sendmail.cf.

Však řeknětě, co jste vyzkoumal.

IH