fc4 + yum - problem s verzi pythonu

Jan Markus markus.jan na seznam.cz
Pátek Červenec 8 09:39:00 CEST 2005

Dobry den,

mam cerstvou instalaci Fedory Core 4. Po nekolika updatech mi odmita
nabihat yum a tvrdi, ze:

  The yum libraries do not seem to be availableon your system for this
  version of python  2.4.1 (#1, May 16 2005, 15:19:29)
  [GCC 4.0.0 20050512 (Red Hat 4.0.0-5)]
  Please make sure the package you used to installyum was built for
  your install of python.

...pricemz ani yum, ani python se neaktualizoval. Zkusil jsem jeste
sestavit yum znovu z *.src.rpm, ale hlasi totez.

Setkal jste se s tim prosim nekdo? Tusite reseni? Google mi nasel
nekolik podobnych dotazu v konferencich fedory, ale zadnou kloudnou
odpoved...

Predem diky za vas cas,
-Jan 'markoska' Markus