fc4 + yum - problem s verzi pythonu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Červenec 9 00:33:49 CEST 2005

Jan Markus napsal(a):
> Dobry den,
>
> mam cerstvou instalaci Fedory Core 4. Po nekolika updatech mi odmita
> nabihat yum a tvrdi, ze:
>
>   The yum libraries do not seem to be availableon your system for this
>   version of python  2.4.1 (#1, May 16 2005, 15:19:29)
>   [GCC 4.0.0 20050512 (Red Hat 4.0.0-5)]
>   Please make sure the package you used to installyum was built for
>   your install of python.
>
> ...pricemz ani yum, ani python se neaktualizoval. Zkusil jsem jeste
> sestavit yum znovu z *.src.rpm, ale hlasi totez.

> [...]

Mě se stalo něco podobného při upgradu FC2 -> FC3 přes yum.

Prostě stáhni starou verzi yumu která funguje a tou přeraž tu novou a
potom upgraduj python a potom nainstaluj zase ten novější yum.

Jinak taky skontroluj verzi rpm.

Jinak taky se mi yum vzpírá někdy když ho nějak násilím ukončím potom
stačí smazat jeho dočasné soubory.

PS. Pod FC4 zatím žádný problém

[petr na soban ~]$ python -V
Python 2.4.1
[root na soban petr]# yum --version
2.3.2

|    ICQ    179223500                    |

Prvé, čo človeku poskytuje príroda je priateľ.
		-- Lope de Vega