fc4 + yum - problem s verzi pythonu - reseni

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Sobota Červenec 9 21:47:59 CEST 2005

Petr LobAAL? napsal(a):
> Me se stalo neco podobneho pri upgradu FC2 -> FC3 pres yum.
>
> Proste stahni starou verzi yumu ktera funguje a tou preraz tu novou a
> potom upgraduj python a potom nainstaluj zase ten novejsi yum.
>
> Jinak taky skontroluj verzi rpm.
>
> Jinak taky se mi yum vzpira nekdy kdyz ho nejak nasilim ukoncim potom
> staci smazat jeho docasne soubory.
>
> PS. Pod FC4 zatim zadny problem
>
> [petr na soban ~]$ python -V
> Python 2.4.1
> [root na soban petr]# yum --version
> 2.3.2

Taxem to konecne vyresil... zasilam cely pribeh:

mnoho pythonovskych skriptu si stezovalo na /lib/libssl.so.5:

File "/usr/lib/python2.4/site-packages/rpm/__init__.py", line 7, in ?
  from _rpm import *
ImportError: /lib/libssl.so.5: undefined symbol: HMAC_CTX_set_flags

protoze:
  /lib/libssl.so.5 -> libssl.so.0.9.7f

zadal jsem
  rpm -qV openssl-0.9.7f-7

a stezovalo si to na to, ze dlouho nebezel 'prelink' a kdo vi na co
jeste...

rovnou jsem ten openssl balicek preinstaloval a bezi to zase jako
vino... nechapu sice o co slo, ale slava nazdar vyletu... ;)

budu si muset konecne precist k cemu ten prelink vlastne je... paxem
si jeste neprecetl nic o selinuxu, potom se mi tu objevil jakysi
haldaemon, a spousta dalsich terminu a sluzeb, o jejichz cinnosti
nemam tuseni... ta fedora se tak rychle meni, ze za chvili budu rad,
kdyz se mi podari alespon zalogovat ;)

diky za pomoc,
-markoska