Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Červenec 10 05:28:27 CEST 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> Dame-li to dohromady, pak nam vychazi, ze svoboda spociva v tom, ze si
> muzu svobodne na zahradce zasadit a pestovat libovolnou odrudu tulipanu
> za predpokladu, ze je to nejnovejsi odruda (t.c. rocnik 2003) od
> zahradnika Billa?

No ja si dodnes na zahradce sazim tulipany 98 Druhe vydani, ale je fakt, ze
az si koupim novou zahradku, tak prejdu na tulipany XP Profi :-)
Jinak na poli mam tulipany RedHat 7.3 bez okrasnych listu typu "X" ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz