Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

Sobota Červenec 9 20:59:39 CEST 2005

On Sat, 9 Jul 2005, Petr Vileta wrote:

> Nechci vam brat iluze, ale kdyz vam nekdo posle dokument z Wordu 2003
> (*.doc) a vy ho zkousite otevrit v OOo nebo Staroffice a ono to bud
> nejde, nebo to jde, ale nefunguji makra jakehosi dotazniku, [...]

...plus...

> Koupim cibule, zasadim, zalevam a bud vykvetou nebo chcipnou. To je ta
> svoboda :-)

Dame-li to dohromady, pak nam vychazi, ze svoboda spociva v tom, ze si
muzu svobodne na zahradce zasadit a pestovat libovolnou odrudu tulipanu za
predpokladu, ze je to nejnovejsi odruda (t.c. rocnik 2003) od zahradnika
Billa?

No jo, to jen business, neco podobneho rikal uz stary pan Ford. :)

A pokud nekomu nebudou moje kyticky pasovat do vazy (treba proto, ze je ma
dimenzovane na starsi rocnik tulipanu od zahradnika Billa), tak je to jeho
chyba, ze nepestuje tu spravnou odrudu.

(Jina vec je, ze v dane kauze slo spis o to, ze nekdo chtel sazet svoje
tulipany do cizi zahradky.)