ADSL + pevne IP adresy

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Pondělí Červenec 11 20:20:39 CEST 2005

On 7/11/05, Lubor Kacian <kacian na kacian.sk> wrote:

> Silne doporucujem to dat do toho bridge rezimu a obhospodarovat si to sam.
> A to, ze je 510i v standardnej konfiguracii deravy a hocikto ti moze zvonku
> zhodit linku a resetnut router ani nespominam.
> Aj spominane vypadky linky a rekonekt ti linux pomocou rp-pppoe zabezpeci
> rovnako bezproblemovo. Mam ich niekolko na sieti a ziadny problem.
> Su spolahlivejsie ako tie vigory, ktore ponuka telekom.
> Na linuxe si skor zaistis bezpecnost, ako na routri, najme mas prehlad, co sa
> deje a ip-cky mas u seba. Uz som pocul pracovnika telekomu vychvalovat
> [...]

1. potvrdzujem uvedene slova
2. bridge je vyrazne flexibilnejsi a nie je problem s konfiguraciou
3. aj ja prosim o zaslanie PDF/tar.gz / linku na FTP (IMHO moze ist
link aj do konfery [aj ked je /tmp/link])

AT
--
AKA antitrust2-AT-gmail.com