Ztratovitost linky a softwareove reseni

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Červenec 12 09:08:56 CEST 2005

On Mon, 11 Jul 2005 16:47:17 +0000 (UTC), Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk> wrote:

>  Iba po velkost buffera routera na tej linke, a v zavislosti od toho, ako
>  velmi linka nestiha.

	Ano, to je sice pravda, ale AFAIK k teto situaci v normalnim provozu
skoro nikdy nedochazi. Spojeni od zacatku zvysuje svou rychlost az k maximu
prutoku pres uzke misto, ktere ma zpravidla dostatecne dimenzovane buffery
na to, aby zvladlo svuj provz. Pokud nekdo umele preplni buffery zarizeni
tim, ze mu z te rychlejsi strany "nasype" spoustu dat (DoS, DDoS), pak se
pakety zahodi, ale v normalnim provozu kazde spojeni zacina pomalu a pak
postupne zrychluje, takze spousta dat najednou by prijit nemela.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860