Mandrakistovy dojmy z FC4

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Čtvrtek Červenec 14 06:20:51 CEST 2005

>Já pořád používám Fedoru a bez problémů, jinak ten zpropadený man drake
>zase pro změnu nesmí mě na disk je to samé klikání samej automount a
>podobné kraviny a dělá si to co chce při instalaci nějakého balíčku
>zažiješ diskotéku s CD a pod..........

Uz zase oblibene legracky? Pouzijte dvd a/nebo sitove zdroje (tedy nekdy
priste, kdyz vam jista distribuce nemuze na disk). Ve FC muzete klidne
zonglovat take, je to jen otazka poctu medii pouzite verze distribuce.

>Pro server je určen jiný produkt od RH který se specializuje na stabilitu.

Jenze v nasich krajich je jaksi za linux nikomu nechce platit...

>Taky to že nemá ještě dotažené konfigurační nástroje pro X ještě
>neznamená že je to šunt a pokud nechcete používat nějaké selinux a
>podobné rozšíření tak to se dá vypnout. :-)

Selinux je docela vyhoda, vypinat ho kdyz je k dispozici je docela
skoda. Je legracni, jak hajite skutecnost, ze
a) podle vas neni fedora na servery vhodna (na serveru se ovjem obvykle
jezdi bez X v textu, kde tato skutecnost nevadi). Z toho mi logicky
b) je vhodna na desktop, kde ovsem nemam dotazene konfiguracni nastroje
(coz zamrzi)
No, je to dobra past, do ktere jsta se sam hodil :-P

>Jinak co máte proti grubu ? Já jsem taky většinou preferoval lilo ale u
>FC jsem přešel na grub a myslím že je lepší, jinak vnutit INIT 3 nebo
>nějakej jinej v grubu není problém.

Proti grubu jako takovemu nema nejspis nikdo nic, hloupe je, kdyz neni
moznost volby grub - lilo. Casem asi jedno z toho umre, ale dovedu
pochopit, ze nekomu, kdo je zvykly na lilo muze grub delat potize
(trebas me). Tim nerikam, ze lilo je lepsi, grub ma IMo vice moznosti a
je sikovnejsi.

>Jinak nikdo vám nenutí používat FC tak jako mě nikdo nenutí používat man
>drake, debila (debiana :-)))) ) a další distribuce.
>Každému vyhovuje něco jiného tak ať to používá.

Zlata slova. Je mozna kdyby to slo bez tech legracnich zkomolenin jmen
"jinych" distribuci ;-)

--
Zdenek Mazanec
http://mandriva.contactel.cz