Mandrakistovy dojmy z FC4

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Červenec 14 00:57:05 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Dobrý den,
>
> instaloval jsem Fedoru 4 (bylo tak žádáno, tak nerýpejte že není doporučováno
> od IBM) na IBM server (celé dvd), no naprostý propadák. Sice se mi povedla
> asi na popáté nainstalovat (pouze v text. režimu), Xy po úpravě xorg.conf jen
> v 640x480 (aspoň něco), odmítá se to nainstalovat do LVM (na scsi hw raidu,
> anaconda bezpečně padá), po instalaci po bootu udělá naprosto bezchybný reset
> (to už tu bylo i během instalace v grafice, proč ignoruje tu chybu při
> zavádění ovladače grafiky???). Naštěstí se mi povedlo v té příšernosti jménem
> [...]

Já pořád používám Fedoru a bez problémů, jinak ten zpropadený man drake
zase pro změnu nesmí mě na disk je to samé klikání samej automount a
podobné kraviny a dělá si to co chce při instalaci nějakého balíčku
zažiješ diskotéku s CD a pod..........

Jinak to že Fedora není pro servery je naprostá pravda né že by jako
server nemohla chodit (mě pro domácí síť donedávna chodila než jsem si
pořídil HW router).

Pro server je určen jiný produkt od RH který se specializuje na stabilitu.

Taky to že nemá ještě dotažené konfigurační nástroje pro X ještě
neznamená že je to šunt a pokud nechcete používat nějaké selinux a
podobné rozšíření tak to se dá vypnout. :-)

Jinak co máte proti grubu ? Já jsem taky většinou preferoval lilo ale u
FC jsem přešel na grub a myslím že je lepší, jinak vnutit INIT 3 nebo
nějakej jinej v grubu není problém.

Jinak nikdo vám nenutí používat FC tak jako mě nikdo nenutí používat man
drake, debila (debiana :-)))) ) a další distribuce.
Každému vyhovuje něco jiného tak ať to používá.

PS. Doufám že se uživatelé debianu neurazily myslím to s srandou.

|    ICQ    179223500                    |

Čas ubíhá různě, podle toho s kým.
		-- Shakespeare