Mandrakistovy dojmy z FC4

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 14 06:55:40 CEST 2005

Ja jako malo zkuseny bych jen podotkl, ze jsem diskoteku s Mandrakem uz
asi od verze 9.0 nezazil (narozdil od jinych distribuci, ktere jsem
zkousel, vetsinou starsi verze). Vzdycky si vyzada postupne vsechna CD,
ktera potrebuje, ulozi do cache a teprve pak instaluje.

--
S pozdravem

Jan Reznicek
Lekarska knihovna