Mandrakistovy dojmy z FC4

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 10:33:22 CEST 2005

Petr Šobáň wrote:

> Jinak co máte proti grubu ? Já jsem taky většinou preferoval lilo ale u
> FC jsem přešel na grub a myslím že je lepší, jinak vnutit INIT 3 nebo
> nějakej jinej v grubu není problém.
>
> Jinak nikdo vám nenutí používat FC tak jako mě nikdo nenutí používat man
> drake, debila (debiana :-)))) ) a další distribuce.
> Každému vyhovuje něco jiného tak ať to používá.
>
> PS. Doufám že se uživatelé debianu neurazily myslím to s srandou.

GRUB je dobry... Vzdycky jsem preferoval LILO, ale pote, co jsem byl
nucen vytvaret Bootovaci CompactFlash kartu, jsem se naucil pouzivat
GRUB, protozr LILO se na me tvarilo dost kysele... ale asi to bdue tim,
ze jsem nehledal dost dohloubky kudy kam.... ;o)

Davno tomu jiz, co jsem si prosel svou zakladni Linuxovou radu
RH(5.2->7.0->7.1) a pak ji s konecnou platnosti opustil pro nahle
milostne vzplanuti k Debianu... Woody mi dodneska bezi na domacim
routeru a na notysku mam pul napul Sarge/SuSE (ty tam mam kvuli praci).

Ad allconfig-in-one... Byvaly doby, kdy na RH byval linuxconf, ktery,
pokud si pamatuju dobre nekde kolem 7.[01] verze RH opustil a ja jsem
tomu tak rad... Myslim ze  konfigurace ciste ViMem ma neco do sebe...
Administratori typu "precetl jsem si knizku tohleto-snadno-a-rychle a
tamto-snadno-a-rychle a proto jsem ted king a nemam zadny problem" muzou
mnohdy nadelat vic skody jak uzitku...

Preju vam vsem krasny, byt trosku destivy den...
ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539