afterstep a mplayer

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Červenec 14 12:15:02 CEST 2005

Zdar,

už delší dobu se mi nedaří vyřešit zvláštní chování mplayeru (1.0pre6) v
afterstepu (2.1.1, ale je to problém od začátku verze 2) na testing debianu.

Ono zvláštní chování spočívá v tom, že:

1. okno mplayeru nemá titlebar ani další náležitosti. Nejdřív jsem
myslel, že je to nějakým nastavením v afterstepovém souboru "database",
ale nic jsem tam nenašel. Ve fluxboxu okno vypadá normálně.
2. při zvětšení obrazu přes celou obrazovku není zakryt wharf. Tohle mi
ostatně dělá i gqview. Zkoušel jsem si hrát s nastavením vrstev, ale k
ničemu to nebylo.

Neví někdo, co s tím?

Díky

--