afterstep a mplayer

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 14:13:13 CEST 2005

On Thu, 14 Jul 2005 10:15:02 GMT, Pavel Kraus <kraus na caa.cz> wrote:

>  1. okno mplayeru nemá titlebar ani další náležitosti. Nejdřív jsem
>  myslel, že je to nějakým nastavením v afterstepovém souboru "database",
>  ale nic jsem tam nenašel. Ve fluxboxu okno vypadá normálně.

	To je dost divne, me fungoval MPlayer s afterstepem normalne.

>  2. při zvětšení obrazu přes celou obrazovku není zakryt wharf. Tohle mi
>  ostatně dělá i gqview. Zkoušel jsem si hrát s nastavením vrstev, ale k
>  ničemu to nebylo.

	Toto se da vyresit (obejit) pomoci -vo sdl nebo jinym video outputem
(-vo help). U SDL jsem nakonec zustal, protoze nejlip funguje s titulkama a
pokud chce clovek zesvetlovani/ztmavovani obrazu, tak se to da udelat
softwarove (-vf a_nejaky_filtr). Neprijemne prepinani rozliseni pri
fullscreenu (ktere je spis bug nez feature) jsem opravil pomerne nepeknym
zasahem do zdrojaku - kdyztak poslu "patch".

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860