Mandrakistovy dojmy z FC4

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 14 12:26:27 CEST 2005

On Thu 14. of July 2005 12:00, Petr Šobáň wrote:

> Já jsem byl u kamaráda a spravoval mandrake a šílel jsem z grafických
> klikátek a ta diskotéka platila dokonce párkrát to chtělo CD2 třeba
> vložil jste ho a ono to hlášilo že tam CD2 není a nic nepomohlo, tehdy
> jsem to řešil restartem.

Restartom coho?! Celeho stroja? Len za to, ze zblbol supermount? Aky to bol
MDK? Tipujem to na 9.x, tam boli rozne problemy, o.i. aj so supermountom.
Stacil umount/mount a slo to dalej.

> Nebo instaloval jste nějaký balíčky a ono to chtělo CD v pořadí třeba
2,1,3,2,3,1 atd.....

Takze to asi fakt bol 9.x

> Taky je pravda že to údajně již mandrake spravilo a nemělo by to dělat,
> nevím nepoužívám takže to by měly říci uživatelé.

Diskoteku uz nezazivam, takisto supermount sa sprava rozumne.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky