openVPN spoj linux - win

Matejcek Petr konference na crhov.komfi.cz
Čtvrtek Červenec 14 19:07:18 CEST 2005

diky za radu, tak jsem nakonfiguroval OpenVPN na obou stranach (win i
linux router ) pomoci tap presne podle navodu
http://www.root.cz/clanky/openvpn-vpn-jednoduse/
na obou stranach  proslo spusteni bez problemu  ale nefunguje ping
tunelem ve win pingnu jen na adresu 10.0.0.1 (lokalni)ale na
10.0.0.2(vzdalena) uz ne
v linuxu to hlasi chyby u pingu na obe adresy
ing: sendto: Operation not permitted
ping: wrote 10.0.0.1 64 chars, ret=-1

dokazal by mi prosim nekdo poradit kde mam chybu ?

ifconfig na linuxu vypada takto
tap0      Link encap:Ethernet  HWaddr 00:FF:97:73:31:01
          inet addr:10.0.0.2  Bcast:10.0.0.255  Mask:255.255.255.0
          UP BROADCAST RUNNING MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          collisions:0 txqueuelen:100
          RX bytes:1350 (1.3 KiB)  TX bytes:84 (84.0 b)