Mandrakistovy dojmy z FC4

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červenec 14 20:49:20 CEST 2005

On Thu, 14 Jul 2005, Pavel Kankovsky wrote:

> My, co jsme si aspon petkrat nabehli tim, ze jsme pred rebootem nezadali
> prikaz "lilo", jsme uz davno na GRUB presli a LILO nijak neoplakavame. ;)

No ale my ze staré školy zase získáváme body tím, že přijdeme k rozbitému
Linuxu a po vytažení rescue CD a příkazech chroot a lilo je všechno opět
krásné a růžové :)
Nevím, už jsem gruba měl nainstalovaného několikráte na pokusných
strojích, ale prostě my chybí chytrosti co dělat když se nedaří a toho
helpu, co grub nabídne, se vždycky leknu :) a nevím co použít...

R.V.