Mandrakistovy dojmy z FC4

Petr Klíma petr.klima na madeta-group.cz
Pátek Červenec 15 08:43:41 CEST 2005

David 'Ilicz' Klementa napsal(a):

> Mno... tak ve starym Debian Woodym 3.0r3 bylo jenomna tech sedmi CDckach
> 8864 baliku... hmmm.... a v aptu.... ;:)
>
> ilicz

A k cemu to je, 8864 baliku ?

Pulka z nich je obsolet, ctvrtka potrebuje pul dne k rozchozeni ...

Takovy byl stav kdyz jsem to zkousel naposled.

Podle mne je lepsi (hlavne pro zacatecniky), kdyz ma distro mene
kvalitne udelanych baliku, nez hafo balastu. Pokud potrebuji neco
specifickeho, tak si to najdu a doinstaluju ...

--

    Petr Klíma

    e-mail:  petr.klima na madeta-group.cz   MADETA Group a.s.
    phone:   +420 389 136 209             Rudolfovská 246/83
    web:     http://www.madeta-group.cz   370 50 České Budějovice
                                          Czech Republic