Mandrakistovy dojmy z FC4

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Červenec 15 09:08:34 CEST 2005

Petr Klíma wrote:

> A k cemu to je, 8864 baliku ?
>
> Pulka z nich je obsolet, ctvrtka potrebuje pul dne k rozchozeni ...
>
> Takovy byl stav kdyz jsem to zkousel naposled.
>
> Podle mne je lepsi (hlavne pro zacatecniky), kdyz ma distro mene
> kvalitne udelanych baliku, nez hafo balastu. Pokud potrebuji neco
> specifickeho, tak si to najdu a doinstaluju ...

Mno netvrd mi, ze ty tvoje na cdckach nezastaravaji... =o)
Pul dne prace na rozchozeni? Inu pokud se s tim patlas jak Jouda, i to
se muze stat.... Me to obvykle trva celej den ;o)

Pro zacatecnika je hlavne dobry, kdyz ma ve svym okoli nekoho, koho se
muze zeptat..... a taky hodiny treninku ;o)

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539