Mandrakistovy dojmy z FC4

Petr Klíma petr.klima na madeta-group.cz
Pátek Červenec 15 10:37:35 CEST 2005

> ==> ??? No aby byl vyber, ne? Musim rict, ze se mi uz nejakou chvili
> nestalo, ze bych si o necem hezkem precetl a nenasel to v Debianu -
> pouzivam unstable, i kdyz ma aktualne trosku problemy se zavislostmi

to je ten problem ... muj nazor:

Distro se zakladni vybavou, mala, stabilni, predvidatelna.

+ zdroje jednotlivych spec. baliku ktere delaji lidi kteri ten spec. SW
pouzivaji ... (nejlepe i s dependencies ktere nejsou v base distro)

> kvuli prechodu z XFree86 na X.Org.

> Ech? Jiste, hromada veci potrebuje cas na rozchozeni, ale nevsiml jsem
> si, ze by to jinde bylo lepsi. Zatim se mi snad nestalo (nepamatuju ten
> pripad), ze by to nebyla chyba uzivatele. Jo, mozna vtund ve Woodym, ale
> to byla taky vicemene moje chyba.

RHEL 4 - pokud neco nainstaluju tak to chodi ... nekdy je samozrejme
kozervativni (bezpecne nastaveni) nastaveni onezeno tak, ze do toho
musite sahnout, ale to je tak vsechno ...

> ==> A udelate bordel v balickovacim systemu a nacpete balast do
> /usr/local. Dekuji, ale to jen v pripade nutnosti nejvyssi. Mam k

to ja taky ...

1) vzdy se snazim najit zdroj balíčků (byl bych blazen kdybych to pri
poctu spravovanych stroju nedelal)
2) pokud ho nenajdu tak si delam balicky sam
3) pokud ani to nejde (za 5 let jsem to udelal snad 2x)
	tak pouziju program STOW - doporucuju
	(Ja pro vetsi srandu delam tu kompilaci/instalci v chrootu,
	teprve pak to kopiruju do /usr/local/stow/balicek)

> Tosuja

  to su taky ja Klíma :-)