Mandrakistovy dojmy z FC4

Tosuja tosuja na post.cz
Pátek Červenec 15 10:14:49 CEST 2005

Petr Klíma wrote:

> A k cemu to je, 8864 baliku ?

==> ??? No aby byl vyber, ne? Musim rict, ze se mi uz nejakou chvili
nestalo, ze bych si o necem hezkem precetl a nenasel to v Debianu - pouzivam
unstable, i kdyz ma aktualne trosku problemy se zavislostmi kvuli prechodu z
XFree86 na X.Org.

> Pulka z nich je obsolet, ctvrtka potrebuje pul dne k rozchozeni ...

Ech? Jiste, hromada veci potrebuje cas na rozchozeni, ale nevsiml jsem si,
ze by to jinde bylo lepsi. Zatim se mi snad nestalo (nepamatuju ten pripad),
ze by to nebyla chyba uzivatele. Jo, mozna vtund ve Woodym, ale to byla taky
vicemene moje chyba.

> Takovy byl stav kdyz jsem to zkousel naposled.
>
> Podle mne je lepsi (hlavne pro zacatecniky), kdyz ma distro mene
> kvalitne udelanych baliku, nez hafo balastu. Pokud potrebuji neco
> specifickeho, tak si to najdu a doinstaluju ...

==> A udelate bordel v balickovacim systemu a nacpete balast do /usr/local.
Dekuji, ale to jen v pripade nutnosti nejvyssi. Mam k dispozici i SuSE 8.2 a
musim rict, ze "neco specifickeho" jsem potreboval neprijemne casto (aspon
petkrat za dva roky :-) ). No, to je jedno, toto je zbytecna diskuze.

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima
e-mail: klima (at) thenet (dot) ch